Hard bruk av Taunus:
Funnet på hjemmesiden til svenske Johan
http://www.common.se/johan/ og han presenterer bildene slik:

Min förra bil, en äkta fårrd Taunus från
1975. (Dödsdömd hos Svensk bilprovning våren 1999).

Sista dagen innan avställningen firas med en ordentlig
burnout, så där ja:

Notera den öppna bildörren till höger, inte
så kul för Micke som fick stå ut med gummistank i bilen i
flera dagar efter.. :-) )
Så et eksempel på den tradisjonelle, 200% sikre
og "offisielle" måten å vrake en bil på:

Bildene under viser en annen måte å krasje på.
Den er nær opp mot 100% effektiv, og også ganske tradisjonell:

Frode, som har sendt bildene, skriver:
Den mintgrønne "saken" på bildene er min svoger, Håkon Werner
Hæstad's, bilcross bil. Det er en 1974 1,6L som nå er utstyrt med en 2,0i
motor. Bilen var originalt knalloransje og han hadde den på veien tidligere.
Da den etterhvert ble noe "utslitt" for et par år siden , ble
den parkert helt fram til han bygde bilcross-bil av den i vinter. Bildene
er hentet hos Voieracing.com.

PS! "Tingen" på taket er co-piloten hans. Det er en pungrotte
og den heter "Rotte-Robert".
De av oss som får "Taunus-posten" tilsendt,
er oppdaterte på Frode (medlem 002) og hans bilcross-erfaringer og vet
at bilen har vært gjennom to harde sesonger:


Derfor er en ny kandidat under oppbygging:

Som Frode skriver: Den har stått til modning i noen år
og på nettsidene fremstår den som både brunbeige, svart
og rød - og snart mintgrønn ;-). Som bildeteksten på nettet
viser, så ser den mye bedre ut enn den er. Hvordan bilen har sett ut
tidligere, kan du se her.
På bakluka har bilen dette klistremerket med klar melding:
